2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО: заради ретро-предницата в стила на Manta A и отровно-зеления цвят от 70-те години, Mokka изглежда като истински модел на Opel. Същевременно с това разпръсква френския си чар, който ни кара да простим някой и друг недостатък– дали е заради това, че се произвежда близо до Париж в завода на Peugeot? Както и да е, малкият зелен автомобил демонстрира някои прекалени икономии. Например липсата на осветление и дръжки в не особено просторната задница. Или пък разположената ниско долу в бронята дръжка за отваряне на багажника, която се цапа по-бързо, отколкото ще натоварите товарния отсек. Защо въпреки всичко казано дотук обичаме нашата Mokka? Тъй като тя представлява хармонична комбинация от бензинов двигател и автоматична трансмисия с хидротрансформатор и върши чудесна работа, а прецизното управление дори носи голяма радост, а гледката върху извития зелен преден капак е много хубава. Не ни въодушевява чак толкова фактът, че с някоя и друга екстра цената се качва до 68 000 лв. Иначе досега впечатление ни направи единствено бързото износване на спирачките дискове и накладки.
+ първокласни матрични LED-фарове, прецизно управление, лесно управление на кокпита, годна за дълъг път шофьорска седалка.
– неосветена задна част, прекалено малък резервоар за дълги разстояния, твърдичко возене с тези 18-цолови колела.
OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO
СТАРТ 25-ти ноември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 28012 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л А 95 Н/100 км