„Бегачката“ на Lexus стана по-наточена

2901
2019

С много фина шлифовка Lexus изпраща RC във втората половина от живота на модела. Едно стилно, хибридно Coupé

ДОБРЕ, признаваме: щяхме да предпочетем да пишем за RC с приказния 5,0-литров V8 агрегат с 477 к.с. Но тук става дума за RC 300h с хибридно задвижване. Lexus произвежда това Coupé от 2014 г., тоест време е за фейслифт. Той носи на Coupé-то нови брони, по-тесни фарове, по-благородно обзавеждане на вътрешното пространство и обновено окачване. Ако с оглед на динамичната външност на RC очаквате подобно амбициозни динамични характеристики, то ще останете разочаровани. Хибридната система, едно поколение зад тази в ES, не е настроена за максимум динамика, а предпочита по-спокойния стил. Това обаче в никакъв случай не означава нещо лошо – особено, ако предпочитанията са ви такива.  Притежаващият задно задвижване RC изглежда толкова добре, че не му се налага да доказва нищо на никого, а просто може да си се рее по пътя.

 

Технически данни

Двигател: 4-цил. отпр. напр. + електромотор работен обем 2500 cм3 системна мощност 164 кВт. (223 к.с.) задно задвижване/ автоматична трансмисия Д/Ш/В 4700/1840/ 1395 мм 0–100 км/ч за 8,6 сек макс. скорост 190 км/ч разход на гориво 5,0 л А 95 Н CO2 114 г/км цена: от 48 400 евро

Впечатляваща задница. Очаквахме повече от хибрида

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин