Базов модел с 610 к.с.

2809
2016

Ferrari също ще покаже нов модел 39033_fer_ff_16_turbo_2_big 39033_fer_ff_16_turbo_3_big 39033_fer_ff_16_turbo_4_big 39033_fer_ff_16_turbo_5_bigна автосалона в Париж (1 до 16-ти октомври 2016)  – GTC4Lusso T. С това италианският производител ще представи първия си четириместен модел с V8 турбодвигател, който според Ferrari е замислен за всички, „които не желаят единствено спорт и разнообразие, а ще използват автомобила си по-често”.

На външен вид почти няма промени в сравнение с GTC4Lusso. Силуетът на Shooting Brake Coupé се запазва, а в интериора също няма нови неща. Местата остават същите на брой, същите са багажникът и най-новата версия на инфотейнмънт системата с 10,3-инчов тъчскрийн.

За да бъдат постигнати параметрите на автомобил за всекидневието V12 агрегатът по дългия капак е заменен – GTC4Lusso T ще бъде задвижвано от 3,9-литровия V8 от California T, който предава своите 610 к.с. и 760 нютонметра не както в обикновения GTC върху четирите колела, а само км задната ос. Средният разход на гориво според Ferrari е 11,6 л/100 км. Спринтът от 0-100 км/ч се взема за 3,5 секунди, а максималната скорост е 320 км/ч.

Новото базово GT ще бъде с тегло 1740 килограма – така теглото му ще бъде с 50 кг по-леко от това на версията с V12-мотор. Въпреки, че „T“ ще се предлага само със задно задвижване, новата система за четири задвижващи колела ще бъде на борда. Както и най-новото поколение на електронния контрол на ъгъла на „Side Slip Control“.

Защо обаче от Ferrari слагат V8 агрегат под капака на GT? Производителят смята, че този мотор „е най-подходящ за всекидневна употреба в градска среда”. Засега от Ferrari не казват, колко ще струва новата „градска кола”. GTC4Lusso T обаче ще струва по-малко от обикновената версия на модела с V12 двигател.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин