А4 стана още по-мускулест


3
авг.
2019

A4 ПРИДОБИВА ПО-АГРЕСИВЕН външен вид: седанът, комбито Avant и allroad на модела от среден клас от Инголщат ще изглеждат по-агресивно и ще разполагат с нова концепция за управление на кокпита. Цените ще стартират от около 70 000 лв. за седана и от около 74 000 лв. за комбито Avant. Пазарният старт е през есента, но ние получихме възможност да разгледаме автомобила отвътре още сега. Радиаторната решетка Singleframe е станала значително по-широка, вентилационните отвори са с по-силен контур, като с пакета S-line има загатнати вентилационни отвори, които също както при A1 или R8 трябва да наподобяват на Sport quattro. Сега страничната извивка е прекъсната под линията на прозорците, докато в зоната на калниците е по-силно очертана в дълбочина – това прави страничните части по-мускулести. В задницата почти няма промени.

Централният монитор е позициониран както обикновено. Напълно дигиталният Audi Virtual Cockpit предлага кристална графика, а посредством волана можете да изберете три различни режима. Доплаща се

Нова графика на светлините, преработени брони и хромирана лайстна между задните светлини – това е всичко. На пръв поглед и отвътре всичко си е постарому. Всъщност липсва въртящият/натискащ се бутон за инфотейнмънт системата. Управлението на 10,1-инчовия монитор става само чрез допир или гласови команди. При това липсва осезаема обратна връзка при допир. Интерфейсът на MMI монитора е изчистен и прилича на този в A6 и A8. Гласовите команди функционират много добре и не разбират само предварително зададени шаблонни реплики.

С опционалните услуги Audiconnect освен това A4 знае колко продължават фазите на светофарите, като задава съответните препоръки за скорост. Още от базовата версия LED фаровете са серийни, а асистентите за сигурност са в крак с времето. Освен серийното окачване се предлага и спортно такова. Ако и това не ви се струва достатъчно, можете да изберете от две окачвания с регулиращи се амортисьори (комфортно или спортно с 23 мм по-ниска каросерия).

В бъдеще за нас S4 винаги ще е дизелов. V6 TDI ще разполага с 347 к.с.

A4 стартира с три дизелови и три бензинови моторизации, скоро ще се появят и двата базови дизелови двигателя. 2-литровият TDI ще се предлага и като 30 TDI/136 к.с., 35 TDI/163 к.с. и 40 TDI/190 к.с. Над тях са 45 TDI/231 к.с. и за първи път S4 TDI/347 к.с. – и двата с 3.0 V6 мотор. 2-литровият TFSI ще се предлага във версии на мощността 35 TFSI/150 к.с., 40 TFSI/190 к.с. и 45 TFSI/245 к.с. Бензиновите двигатели и двата малки дизелови мотора могат да бъдат комбинирани със система мек хибрид на базата на 12-волтова бордова мрежа.

Единствено бензиновият агрегат с най-малка мощност 35 TFSI е с механична скоростна кутия, докато всички останали модели са серийно с автоматични скорости. Малък шок за феновете на спорта: S4 TFSI с 354 к.с. от V6 бензинов двигател няма да се предлага в Европа. Временният топмодел на серията за Стария континент за първи път ще бъде задвижван от дизелов агрегат. Мощният V6 ще разполага с 347 к.с. и 700 Нм максимален въртящ момент. S4 TDI ще бъде комбиниран със 7-степенна S-tronic трансмисия. Единственият мотор в A4, който ще получи 48-волтова бордова мрежа, ще бъде V6 TDI. Турбодупката е преодоляна, а спринтът от 0 до 100 км/ч се взема за 4,8 секунди. Ние сме доволни.

Извод

На пръв поглед фейслифтът на A4 не си личи. Обновената концепция на управление на кокпита и новите опции обаче показват, че в Audi са преработили внимателно своя модел от среден клас. Дали това ще е достатъчно срещу Серия 3 и C-клас? Първият тест ще покаже.

Още по темата

Card image cap
MINI John Cooper Works: бърз, но не брутален

26
апр.
2016

Най-новото MINI с „бойното” означение JCW е още по-мощно, но и по-рафинирано от предшественика си

Card image cap
Новият образец

7
окт.
2016

Динамичен дизайн, нови двигатели и модерна техника от високия клас - с тази рецепта Opel Astra се устремява към завладяване на компактния клас

Card image cap
100 000 километра с Hyundai i40 Kombi

5
юни
2017

Kopeйцume се учаm бързо u cmaвam все пo-дoбpu. Голямоmо uм kомбu се пpeдcmaвu много убедumелно в пpoдължumeлнuя mecm

Card image cap
BMW Alpina B5 Biturbo Touring: с 608 „коня“ на пистата

26
мар.
2018

Alpina B5 Biturbo Touring генерира бруталните 608 конски сили. AUTO BILD изпробва мощното комби на пистата „Заксенринг“

Card image cap
Новият VW Up срещу Citroën C1, Kia Picanto и Renault Twingo

19
окт.
2016

Толкова малки и толкова бързи. Представяме ви четири мъника с около 90 к.с. Ще успее ли освеженият VW Up да задържи дистанцията спрямо конкурентите си?

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: