Алуминиев дизел за новия Е-клас

Новият Е-клас ще бъде първият модел, в който ще бъде поставен дизеловият агрегат ОМ 654. Алуминиевият агрегат е лек и икономичен и трябва да се справя с по-строгите тестове за вредните емисии


17
февр.
2016

NEFZ беше вчера, утре идва RDE (Real Driving Emission Test). На тези значително по-строги норми за вредните емисии, ориентирани към реалното шофиране по пътищата, Mercedes иска да отговори с новия дизелов агрегат ОМ 654. 4-цилиндровият дизел е изцяло алуминиев и разполага с революционни технологии за пречистване на отработените газове като многоканална система за рециркулация на газовете, sDF-филтър за твърди частици и оксидационен катализатор, които са свързани директно към мотора. Това облекчава работата на конструкторите. Компактният агрегат ОМ 654 ще може да бъде монтиран в голям брой леки автомобили и бусове със звезда на предния капак. Първият Benz с този агрегат ще бъде Е-клас – от пролетта на 2016 г.

Новият Е-клас ще бъде първият модел с алуминиевия дизелов мотор.

Новият Е-клас ще бъде първият модел с алуминиевия дизелов мотор.

Различни степени на мощност

Свързващите звена между автомобила и двигателя ще бъдат унифицирани. В сравнение с предшественика си ОМ 654 ще бъде по-лек с 34 кг, по-тих и по-мощен (194 вместо 170 к.с.). Разходът ще бъде намален с около 13 процента, както и вредните емисии. Daimler планира да пусне машината в различни степени на мощността, както и да я вгражда както надлъжно, така и напречно. 4-цилиндровият мотор маркира старта на ново семейство двигатели, тъй като Mercedes вярва, че дизеловите агрегати ще продължават да бъдат важни за постигането на екологичните цели пред автомобилната индустрия.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >