Алиша Кийс представи EQS за Mercedes-Benz


16
апр.
2021

Известната певица Алиша Кийс е рекламно лице на Mercedes-Benz. Вчера тя бе част от дигиталната премиера на изцяло електрическия луксозен модел Mercedes EQS. 

Заедно със звездата от Формула 1 Люис Хамилтън певицата Алиша Кийс рекламираше през септември миналата година новопоказания S-клас на Mercedes-Benz, а сега Кийс прави същото за EQS – новият електромобил на марката от Щутгарт.

Представянето се проведе онлайн на страницата на Mercedes-Benz и Кийс изпълни части от най-новия си хит „No One“ и „Authors of Forever“. Това, което отличава Кийс, е нейният глас. Това, което отличава EQS: това е първият модел от семейството на EQ, базиран на собствената платформа за електромобили от луксозния и високия клас. „С уникалната инсценировка искахме да свържем мобилността с емоционалното и луксозно преживяване на марката и да подсилим въодушевлението от нашите електрически модели Mercedes-EQ“, казва Бетина Фетцер, шеф на маркетинга в Mercedes-Benz AG. Същевременно със световната премиера на EQS започва и глобална маркетингова кампания.

Кампанията е дело на Antoni Garage

Визуалната концепция на тази кампания е заимствана от излъчената през януари реклама на Mercedes EQA. Тя е доминирана от рефлектиращи повърхности и пренесени в сюрреалистичния свят картини. Това трябва да покаже, че EQS скъсва с конвенциалното и предизвиква реалността.

Девизът на кампанията, която ще обхваща видео, принт, социални медии и телевизия, е „This is for you, world“, като той ще бъде променян в зависимост от целевата група, обстановката и медията. Така „This is for you, world“ например ще премине в „This is for you, techies“ или „This is for you, electric pioneers.“ Кампанията, чийто акцент е телевизионната реклама „Arrival“, е дело на агенция Antoni Garage от Берлин. Видеото е дело на Anorak от Берлин. Рекламата ще се излъчи онлайн за първи път тази вечер.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин