Автомобилът, който винаги сме препоръчвали: Subaru Legacy Station Wagon (1989–1999)

Двойното задвижване и надеждността не бяха достатъчни. SubaruLegacyтака и не успя да стане особено популярен автомобил


22
окт.
2017

Има автомобили, които винаги шумно се стремят напред, опитват се да изпъкнат и винаги да са под светлината на прожекторите. Но има и такива, които тихичко стоят на заден план, но винаги знаят най-добрия отговор на потребностите. А Subaru Legacy е почти перфектното олицетворение на този тип автомобили.

Още при дебюта си през 1989 година моделът се предлагаше само с двойно задвижване. Една новост в ерата преди SUV-овете, когато конкурентите от типа на VW Passat Syncro, Renault 21 Nevada 4×4 и BMW 525ix Touring се продаваха само в хомеопатични дози, и то предимно в планинските райони. Просто купувачите робуваха на предразсъдъците, че двойното задвижване означава по-високо тегло и свързания с това по-висок разход на гориво. При Legacy това бе комбинирано и със звучащия дрезгаво боксер. Тези двигатели имаха славата на надеждни, но и доста лакоми. Но собствениците не се притесняваха от това, верността към марката е изразено особено силно при почитателите на Subaru. Дилърите също допринасяха за славата на Subaru на един от най-надеждните автомобили изобщо. И докато конкурентите наблягаха на блясъка и елегантността, Subaru представи специалният модел за тежки пътни условия „Hubertus“ с масивни булбари в цвета на каросерията и регулиране на нивото на окачването.

Външният дизайн не беше впечатляващ, сивият като мишка интериор – също. На имиджа на модела не помогнаха и страничните прозорци без рамки. Въпреки всичко Legacy бе верен спътник във всекидневието и истински приятел на своите собственици

Извод

През 90-те години на миналия век Subaru Legacy бе олицетворението на сива мишка. Този автомобил бе толкова сдържан, че беше почти невидим на пътя. И затова мнозина просто не забелязаха качествата му. Но собствениците му го обичат и до днес.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >