Автомобили за млади шофьори под 10 000 лева

След като вземете изпита за водачи, трябва да си купите и първия автомобил. Ще ви предложим седем бестселъра


26
мар.
2018

НИКОЙ НЕ може да забрави първия си автомобил. Той означава свобода. Най-сетне не зависите от семейния автомобил на татко, когато трябва да стигнете сухи до работното място или университета – или да отидете на къмпинг с приятели.

Но за да може да ви останат пари за почивката, автомобилът трябва да е изгоден. В същото време трябва и да е надежден, а поддръжката му да е евтина. Същото важи за застрахователните премии и данъците. Изборът от автомобили за начинаещи е огромен, тук сме подбрали няколко от най-популярните модели. За да може първият автомобил наистина да остане незабравим – но и спомените от него да са приятни.

VW Polo от 10 000 лева: НАЛОЖИЛ СЕ ВСЕСТРАНЕН ТАЛАНТ

Безупречен кокпит на Polo, който не изисква разяснения. Качеството е добро, никой не предлага повече високотехнологични екстри в този клас

В ПЕТОТО СИ ПОКОЛЕНИЕ класикът при малките автомобили от Волфсбург вече съвсем не е така малък. Толкова е пораснал, че е по-дълъг с 20 сантиметра от първия Golf. Polo 6R, произвеждано от 2009 година, напомня на по-високия компактен клас автомобили и по поведението си на пътя. В интериора е просторно, има достатъчно място дори и за водачи с ръст над 1,90 метра. Типично VW. Също толкова типични са и множеството малки и големи проблеми като дефектните кабелни снопове, късащите се ангренажни вериги и постоянно повредените DSG трансмисии, чийто ремонт е много скъп.

+ Балансирано поведение на пътя, висок комфорт, богат избор, стабилна цена.

– Капризни DSG трансмисии, повреди на двигателите, много високи цени.

Ford Fiesta от 9000 лева: СТАБИЛЕН СПОРТИСТ

РЯДКО СЕ СЛУЧВА един фейслифт да е толкова радикален като при Ford Fiesta от 2008 година. Добродушният и разумен автомобил се превърна в готин спортист. А това впечатление се потвърждава и при шофиране: кормилното управление и превключването на предавките работят прецизно, а окачването, което никога не прави впечатление на прекалено твърдо, е настроено толкова фино, че е сред най-добрите в този клас. А това буди очаквания, които не могат да бъдат посрещнати от базовите двигатели. С по-малко от 100 к.с. под капака Fiesta прави впечатление на мудна. И тъй като и качеството е високо, това е една от най-горещите ни препоръки!

Добре изработено, но разхвърляно арматурно табло на Fiesta. Това е точно обратното на прегледно. По-късно нещата бяха оправени

+ Страхотно окачване, висок комфорт, богата гама от модификации, малко проблемни зони.

– Лош обзор, объркан кокпит, високото собствено тегло ограничава динамиката.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >