АББ и Green.TV стартират кампания Световен ден на електромобила


12
авг.
2020

Един месец преди отбелязването на празника на електрическата мобилност на Световния ден на електромобила, потребителите са поканени да направят онлайн обещание, че следващото им превозно средство ще бъде електрическо.

Първият Световен ден на електромобила (9-ти септември), стартиран от АББ и Green.TV, ще бъде ден за световно отбелязване на електрическата мобилност. Обръщайки се към настоящите и бъдещите шофьори на електромобили, Световният ден на електромобила цели да генерира повишена информираност на потребителите за ползата от електромобилите, поставяйки шофирането с електричество на първо място в дневния ред.

Световният ден на електромобила ще помоли шофьорите да се ангажират с онлайн обещание следващият им автомобил да бъде електрическо превозно средство. Това ще бъде осезаема демонстрация за това как Световният ден на електромобила ще поощри признаването на решаващата роля, която електрическите превозни средства играят в преминаването към устойчив транспорт.

Франк Мулон, ръководител на глобалното бизнес направление на АББ „Инфраструктурни решения за електрическа мобилност“, сподели: „Като част от „Мисия до нула“ на бизнес направление „Електроснабдяване и електрообзавеждане“ на АББ, ние се ангажираме да дадем възможност за по-чисто и по-екологично общество за всички. Световният ден на електромобила привлича вниманието върху необходимостта от по-широко навлизане на електрически превозни средства и се надяваме, че тази кампания ще помогне за катализиране на глобално движение, което ще подкрепи бъдещето на транспорта с нулеви емисии.“

Като световен лидер в електрическата мобилност, АББ се ангажира да стимулира иновациите в сектора, като подкрепя по-разширеното приемане на електрически превозни средства. АББ има ненадминат опит в зареждането на електромобили, с продадени повече от 14 000 DC бързи зарядни станции в повече от 80 страни. Наскоро АББ получи наградата Глобален лидер в електрическа мобилност за 2019 г., за ролята си в подкрепа на международното приемане на решения за устойчив транспорт.

Аде Томас, основател на медийната компания Green.TV, заяви: „Ние искаме да гарантираме, че Световният ден на електромобила обръща внимание на наболелите проблеми с изменението на климата и качеството на въздуха и молим всички да се ангажират да положат усилия за устойчиво бъдеще, като шофират с електричество“.

Световният ден на електромобила ще работи с други партньори и лидери в сектора за изграждане на международно движение за електрическа мобилност.

Допълнителни партньори включват Mahindra Electric Mobility, която произвежда електромобили и свързаните с тях технологии, Polestar, производител на електромобили, SSE, една от големите шест енергийни компании във Великобритания, и NIO, китайски производител на електромобили.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >