АББ доставя още 324 зарядни станции за европейската зарядна мрежа


15
ян.
2020

АББ получи поръчка за още 324 високомощни 350-киловатови зарядни станции за електрически превозни средства (EV) от IONITY. Зарядните устройства ще бъдат разположени в 24 държави до края на 2020 година като част от втората фаза на разширяването на своята мрежа.

Като технологичен партньор АББ бе ангажирана още през 2018 година да достави 340 високомощни зарядни станции на IONITY и бе първата на пазара в Европа с 350-kW зарядни станции, разполагащи с охлаждани чрез течност кабели. Подобно ниво на висока мощност може да осигури зарядна скорост от 200 километра пробег само за 8 минути.

Компанията IONITY, която е съвместно предприятие на BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, както и Групата Volkswagen с Audi и Porsche, към днешна дата е открила 202 зарядни точки в 18 европейски пазара. IONITY наскоро отпразнува официалния старт на своята 200 поред зарядна станция в Лъли, Швейцария, която включва най-новите високомощни зарядни станции на АББ, персонализирани за IONITY.

Михаел Хаджеш, управител на IONITY, сподели: “АББ е един от нашите предпочитани технологични партньори за високомощни зарядни устройства в цяла Европа. Със своя нов персонализиран дизайн, стартирал с IONITY, те продължават да разширяват пазара. Разработили са много компактен размер за дозатора в нашия нов IONITY дизайн.”

Специално разработените зарядни устройства, предоставяни от АББ за IONITY, представляват най-елегантния дизайн на АББ досега и съответстват изцяло на нуждите на IONITY. Новите зарядни станции имат предимството да разполагат и с други подобрени характеристики, в това число по-безшумна работа, персонализиран дисплей и по-дълги кабели с интегрирано управление, което прави по-лесно достигането на зарядния порт на всички модели автомобили и гарантира, че кабелите са винаги над земята и съответно незамърсени за потребителите.

Франк Мулон, Ръководител на глобалното направление на АББ за инфраструктурни решения за електрическата мобилност, заяви: “Нашето сътрудничество с IONITY представлява събирането на две единомислещи организации, посветени на стимулирането на едно по-зелено и по-устойчиво бъдеще за всички ни. IONITY е страхотен партньор, тъй като заради мащаба на проекта могат съвместно да бъдат разработени специализирани решения.”

“Бяхме горди да подпомогнем IONITY в първоначалната фаза на разгръщането на тяхната EV зарядна мрежа и с нетърпение очакваме да продължим работа с тях по изграждането на всеобхватна паневропейска високомощна зарядна мрежа. Целта на IONITY е да направи пътуванията на дълги разстояния в Европа толкова постижими за електрическите превозни средства, колкото са те за зарежданите с изкопаеми горива превозни средства, като с това най-ново разширяване на нашето споразумение за доставки, ние сме още една стъпка по-близо до постигането на тази мисия”, добави Мулон.

Продажбите на плъгин автомобили в Европа достигнаха 408 000 броя през 2018 година, което е 33% повече на годишна сравнима база*, като според прогнозите Европа бързо ще изпревари САЩ като EV пазар номер 2 през 2020-те години, в резултат на затягащите се разпоредби относно икономията на горива и нарастващия ангажимент от страна на местни автомобилни производители.

АББ, чието име винаги е било синоним на революционни открития в областта на електрическия транспорт в цялата 130-годишна история на компанията, днес е глобален лидер в свързаните бързи зарядни системи на постоянен ток за електрически превозни средства. Към момента АББ е продала над 13 000 бързи зарядни станции на постоянен ток в 80 държави по цял свят. Наскоро АББ получи наградата за Глобален лидер в електрическата мобилност 2019 за своята роля в подпомагането на международното приемане на устойчиви транспортни решения.

Още по темата

Card image cap
Предпремиера на новото Volvo XC40 в България

8
ное.
2017

Първият компактен SUV на Volvo ще бъде в София от 8 до 12 ноември и ще отведе един късметлия на екскурзия за двама до европейската столица на модата - Милано

Card image cap
Надал отново разчита на Kia

16
ян.
2017

Корейската компания за 16-та поредна година е генерален спонсор на Аustralian Open

Card image cap

В последния брой:

Архив >